Dear Sir or Madam,
This is the response to the consumer complaint received on July 31, 2025 in respect of the case numbered .
It is regret that the consumer did not have a satisfactory shopping experience. Considering the consumer experience, the platform has initiated refunds for the items mentioned in the two orders. For order PO-098-13282746148473373, a refund of 5.84€ has been processed as Temu Credit for two products, and for PO-098-13282839593593373, a refund of 6.87€ has been issued as Temu Credit for one product. If the refund is issued as Temu credit, it will be available in the consumer's Temu Credit Balance within 3 minutes.
Thank you for your understanding.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Sincerely,
Temu Legal Team
Gentile Signore/a,
la presente è la risposta al reclamo del consumatore ricevuto il 31 luglio 2025 in merito al caso numero .
È deplorevole che il consumatore non abbia avuto un'esperienza di acquisto soddisfacente. Considerando l'esperienza del consumatore, la piattaforma ha avviato il rimborso per gli articoli menzionati nei due ordini. Per l'ordine PO-098-13282746148473373, è stato elaborato un rimborso di 5,84 € sotto forma di credito Temu per due prodotti, mentre per l'ordine PO-098-13282839593593373 è stato emesso un rimborso di 6,87 € sotto forma di credito Temu per un prodotto. Se il rimborso viene emesso sotto forma di credito Temu, sarà disponibile nel saldo del credito Temu del consumatore entro 3 minuti.
Grazie per la comprensione.
È stata inclusa una traduzione di cortesia in italiano di questa risposta. In caso di discrepanze, si prega di fare riferimento alla versione inglese per un'interpretazione accurata.
Cordiali saluti,
Team legale Temu
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