Dear Sir or Madam,
This is the response to the email received on August 20, 2025 in respect of the case numbered .
It is regret that the consumer did not have a satisfactory shopping experience. Upon checking, a full refund of €28,41 for order PO-098-17333728760952043 has been issued on August 20, 2025, at 8:27 AM CEST as Temu Credit. The refund returned as Temu Credit will be available in consumer's Temu credit balance within 3 minutes.
Thanks for the understanding. If there are any further concerns, please feel free to reach out again.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Sincerely,
Temu Legal Team
Gentile Signore o Signora,
Questa è la risposta all'e-mail ricevuta il 20 agosto 2025 in merito al caso numero .
È spiacevole che il consumatore non abbia avuto un'esperienza di acquisto soddisfacente. Dopo aver verificato, è stato emesso un rimborso completo di €28,41 per l'ordine PO-098-17333728760952043 il 20 agosto 2025 alle 8:27 CEST come Temu Credit.Il rimborso restituito come Credito Temu sarà disponibile nel saldo crediti Temu del consumatore entro 3 minuti.
Grazie per la comprensione. Se ci sono ulteriori dubbi, non esitate a contattarci nuovamente.
È stata inclusa una traduzione italiana di cortesia di questa risposta. Si prega di fare riferimento alla versione in inglese per un'interpretazione accurata in caso di eventuali discrepanze.
Cordiali saluti,
Team legale di Temu
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