Dear Sir or Madam,
This is a response to the inquiries received on July 15, 2025 in respect of the Reference Code: , Practice No. 13073751.
Please be advised that, based on the information gathered, the platform was unable to locate the specific order in question. Please provide the order ID (starting with PO-) related to the delivery failure issue experienced by the consumer. This will help facilitate a more efficient investigation of the issue.
Thanks for the understanding and cooperation. If there are any further concerns or questions, please do not hesitate to reach out again.
A courtesy Italian translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies.
Kind regards,
Temu Legal Team
Gentile Signore o Signora,
Questa è una risposta alle richieste ricevute il 15 luglio 2025 in merito al Codice di Riferimento: , Pratica n. 13073751.
Si informa che, in base alle informazioni raccolte, la piattaforma non è stata in grado di individuare l'ordine specifico in questione. Si prega di fornire l'ID dell'ordine (che inizia con PO-) relativo al problema di mancata consegna riscontrato dal consumatore. Ciò aiuterà a facilitare un'indagine più efficiente sulla questione.
Grazie per la comprensione e la collaborazione. Se ci sono ulteriori preoccupazioni o domande, non esiti a contattarci nuovamente.
È stata inclusa una cortesia traduzione in italiano di questa risposta. Si prega di fare riferimento alla versione in inglese per un'interpretazione accurata in caso di discrepanze.
Cordiali saluti,
Team Legale di Temu
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