Dear Sir or Madam,
Thank you for bringing this matter to our attention.
Regarding the issue that the consumer did not receive the package. Please allow us to inform you that the refund for the package has been processed. Once the refund has been successfully processed, please note that it may take 0-5 business days for the refund to appear in the original payment method. If your refund is issued as Temu credit, it will be available in the Temu Credit Balance within 3 minutes.
Hope the explanation above has been helpful to you. Thank you for your understanding and cooperation.
We have included a courtesy Italian translation of this email. Should you find any discrepancies between the Italian and English versions, please refer to the English version for our intended meaning.
Sincerely,
Temu Team
Gentile Signore o Signora,
La ringraziamo per averci segnalato la questione.
Per quanto riguarda il problema del consumatore che non ha ricevuto il pacco, desideriamo informarla che il rimborso per il pacco è stato elaborato.Una volta che il rimborso è stato elaborato con successo, si prega di notare che potrebbero essere necessari da 0 a 5 giorni lavorativi affinché il rimborso appaia nel metodo di pagamento originale. Se il rimborso viene emesso come Credito Temu, sarà disponibile nel saldo crediti Temu entro 3 minuti.
Spero che la spiegazione sopra riportata sia stata utile per voi. Grazie per la vostra comprensione e collaborazione.
Abbiamo incluso una traduzione in italiano di questa email come cortesia per voi.Se dovessi riscontrare delle discrepanze tra la versione italiana e quella inglese, ti invitiamo a fare riferimento alla versione inglese per comprendere il nostro significato inteso.
Cordiali saluti,
Team Temu
The original message