Dear Sir or Madam,
This is a response to the consumer complaint received on April 4, 2025, regarding the missing item issue mentioned by the consumer.
Upon receiving the email, the platform promptly initiated an investigation.
Upon verification, the item in order PO-098-03189644027433373 was indeed packaged and shipped to the consumer. However, in consideration of the consumer's shopping experience, a special refund of the order in question has been processed. Since the item is a free item, the refund has been issued to the consumer's Temu credit on Apr 6, 2025 8:08:57 am CEST. The customer can click the View credit button on the Credit balance to view details.
Thank you for your understanding.
A courtesy Italian translation of this response has been included. If there are any discrepancies between the English and Italian versions, please refer to the English version for the intended meaning.
Kind regards,
Temu Legal Team
Gentile signore o signora,
Questa è una risposta al reclamo del consumatore ricevuto il 4 aprile 2025, in merito al problema dell'articolo mancante menzionato dal consumatore.
Dopo aver ricevuto l'e-mail, la piattaforma ha prontamente avviato un'indagine.
Dopo la verifica, l'articolo nell'ordine PO-098-03189644027433373 è stato effettivamente imballato e spedito al consumatore. Tuttavia, in considerazione dell'esperienza di acquisto del consumatore, è stato elaborato un rimborso speciale dell'ordine in questione. Poiché l'articolo è un articolo gratuito, il rimborso è stato emesso sul credito Temu del consumatore il 6 aprile 2025 alle 8:08:57 CEST. Il cliente può fare clic sul pulsante Visualizza credito sul saldo del credito per visualizzare i dettagli.
Grazie per la comprensione.
È stata inclusa una traduzione italiana di cortesia di questa risposta. In caso di discrepanze tra la versione inglese e quella italiana, fare riferimento alla versione inglese per il significato previsto.
Cordiali saluti,
Temu Legal Team
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