Gentile Cliente,la presente in risposta al reclamo in oggetto.Siamo spiacenti che il servizio offerto dal fornitore non abbia soddisfatto le Sue aspettative e per il disagio che i tempi tecnici occorsi per la riparazione del prodotto possano aver cagionato.Dai riscontri effettuati, risulta che il tecnico autorizzato Whirlpool abbia provveduto a riconsegnare l'elettrodomestico riparato in data 18/11/2020Risulta altresì che per l'intervento di cui sopra Lei abbia pagato la somma di soli Eur20 per l'uscita del tecnico, secondo le modalità e con i costi concordati da Domestic and General con la casa produttrice.Servizi Domestic and General Italia S.r.l. infatti, in virtù del contratto da Lei accettato telefonicamente in occasione della chiamata fatta al numero dell'assistenza autorizzata Whirlpool, si è fatta carico della differenza tra tale somma e quanto effettivamente richiesto dal tecnico per la riparazione, ritenendo pertanto operante il piano di assistenza.Ciò premesso, Le ricordiamo che non ci sono limiti al numero delle riparazioni che potrà richiedere all'interno del periodo di validità del contratto e che per gli eventuali ulteriori interventi da noi autorizzati, sosterremo interamente i costi relativi all'uscita del tecnico, alla manodopera e alle parti di ricambio così come previsto dai termini e condizioni riportati nei documenti del Suo piano di assistenza.Certi di averle fornito il dovuto riscontro, l'occasione ci è gradita per porgere i nostri più cordiali saluti.Servizi Domestic and General Italia S.r.l. _______________This email has been scanned by the Symantec Email Security.cloud service.For more information please visit www.symanteccloud.com_______________This e-mail, including its attachments, is confidential. If you are not the intended recipient please notify the sender and then delete it immediately. You should not copy it or use it for any purpose or disclose its contents to any other person. Please note that Domestic and General Group Holdings Limited and its affiliates reserve the right to monitor all email communications through their networks. Domestic and General Group Limited (Number 1156896), Domestic and General Services Limited (Number 1970780), Domestic and General Insurance Plc (Number 485850), Inkfish Financial Services Limited (Number 5164214), Copleys Limited (Number 145306) and Domestic and General Insurance Services Limited (Number 2940358), are all registered in England and Wales Registered Office for the above is: Swan Court, 11 Worple Road, Wimbledon, London SW19 4JS, United Kingdom. Extended warranty service plans (non-insurance) are provided in the UK by Domestic and General Services Limited. Insurance policies are provided by Domestic and General Insurance Plc which is authorised by the Prudential Regulation Authority and regulated by the Financial Conduct Authority and the Prudential Regulation Authority registration number 202111. Domestic and General Services Limited also concludes and administers insurance policies as an appointed representative of Domestic and General Insurance Plc which is authorised by the Prudential Regulation Authority and regulated by the Financial Conduct Authority and the Prudential Regulation Authority. The Financial Services Register can be accessed through s:register.fca.org.uk/. Inkfish Financial Services Limited (registration number 312303), Domestic and General Insurance Services Limited (registration number 460661) and Copleys Limited (Interim Permission Number 000513) are authorised and regulated by the Financial Conduct Authority. UK website: www.domesticandgeneral.com Part of the Domestic and General Group: corporate.domgen.com_______________This email has been scanned by the Symantec Email Security.cloud service.For more information please visit www.symanteccloud.com_______________