Gentile Sergio,La informiamo che il prenota e ritira è subordinato alla disponibilità del prodottoLa conferma o la mancata disponibilità viene inviata al cliente tramite e-mail nelle 4 ore lavorative successive alla prenotazioneNel Suo caso la prenotazione non è stata purtroppo confermata. Purtroppo a causa di un'anomalia tecnica non è stata inviata l'e-mail di annullamento che tuttavia è stato comunicato telefonicamente dal negozioCordiali SalutiServizio Clienti Euronics Italia SpaThis e-mail - and any attachment/s - contains confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have eceived this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden. This Outbound message has been checked for all viruses by Bit Defender e Norman Antivirus. While Euronics Italia Spa has taken every reasonable precaution to minimise this risk, we cannot accept liability for any damage which you sustain as a result of software viruses. You should carry out your own virus checks before opening any attachment.Il giorno mer 18 dic